Islamic Clock

UNTUK ORDER DAN PERTANYAAN HUBUNGI: ZIELA 0194226301
BASED IN TAPAH PERAK
EMAIL: alhudabakery@yahoo.com

Sunday, June 28, 2009

kek kahwin..

aku wat kek n cc ni tuk k.ros yg oder mufin 500pcs tu.. k.ros ni kawan lama aku...oder pun main call2 jer... semua ni tuk wedding adik dier...mak ngan ayah dia dah xde..so dia la yg jadi org tua nya....yg sbnr nya..aku takut gak nk wat kek ni coz aku tau dan sedar diri...bab deco2 ni aku lemah...tapi aku malu nak cakap xleh...dan dgn confident nya aku kata aku balih wat..dgn bertema kn warna kuning ni ler hasilnya......











sbenar nya kek ni dah byk cacat nyer...aku dok sesat pusing2 cari umah k.ros...sampai2 aku dngr bunyi kompang..aku ingat pengantin baru smpai..ade la chan aku nak repair ape2 yg patut ..rupa2nya pengantin dah siap mkn...bunyi kompang tu rupanya dlm cd ...bebudak dj tu...hu...tipah tertipu rupa nyer....rupa nya pengatin tgh posing baikkkk punyer kt dlm umah...
kak ros kata xpe lah lps mik gmbr kang dia potong kek...hu..lega aku...aku pun siap kn kek tu letak kt meja yg di sedia kn.....lps tu apa ek....gi makannnnn ler perut aku lapar giler..kat 1jam aku dok pusing2 dlm keta tu tau...em...sdp nyer lauk pauk dia org...

No comments:

Post a Comment